Szkolenie AI w promocji miast
Szkolenie AI w promocji miast, to intensywne warsztaty online, pokazujące możliwości jakie daje sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI) w szeroko rozumianym marketingu miast.
Co warto wiedzieć o Szkoleniu AI w promocji miast
Szkolenie AI w promocji miast
- Dotyczy praktycznych aspektów wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w działalności promocyjnej miast, ze szczególnym naciskiem na generowanie atrakcyjnej, kreatywnej, dostosowanej do potrzeb odbiorców treści.
- Jest adresowane do wszystkich pracowników samorządu miejskiego (jego jednostek oragnizacyjnych, spółek komunalnych), którzy realizują działania promocyjno-informacyjne. Skorzystają z niego w szczególności wydziały i biura odpowiedzialne za komunikację społeczną oraz promocję inwestycyjną i/lub turystyczną miasta.
- Jest prowadzone w formule online wraz z praktycznym pokazem zastosowań (praca na żywym organizmie) oraz warsztatową pracą uczestników na wybranych narzędziach, takich jak: ChatGPT, Google Gemini, Claude.ai, Leonardo.ai etc.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do narzędzi AI (45 min):
- Przegląd i pokaz praktycznych zastosowań wybranych modeli i narzędzi takich jak: ChatGPT, Google Gemini, Claude.ai, Perplexity, Leonardo.ai, Midjourney itp.
- Ogólne wskazówki dotyczące pracy z narzędziami AI ( jak na przykład “karmienie danymi” oraz „model-mixing”).
- Prompt engineering (45 min):
- Nauka tworzenia skutecznych zapytań – „promptów” oraz sposoby „uczenia” modeli tj. ChatGPT, aby generował jakościowe treści.
- Przerwa (15 min).
- Warsztat praktyczny – tworzenie treści z wykorzystaniem AI (60 min):
- Praca w grupach nad generowaniem atrakcyjnych treści promocyjnych w wykorzystaniem bezpłatnych modeli tj. ChatGPT, Google Gemini oraz Claude.ai, z uwzględnieniem dobrych praktyk content marketingu.
- Sesja Q&A / dyskusja – przestrzeń na wymianę wiedzy i spostrzeżeń pomiędzy uczestnikami oraz trenerami (30 min).
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia (10 min).
Prowadzący szkolenie
Adam Mikołajczyk
Ekspert Fundacji Miasto ds. zrównoważonego marketingu miejskiego, turystyki i innowacji.
Od blisko 20 lat tworzy strategie marek i strategie promocji dla miast i regionów w Polsce i Europie (m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, a także miast w Rumunii i regionów turystycznych Gruzji). Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji oraz wspierania innowacyjności.
Łukasz Dąbrówka
Ekspert Fundacji Miasto, Kierownik działu szkoleń i rozwoju.
Od 20 lat wspiera rozwój organizacji i instytucji w obszarze rozwoju kompetencji miękkich, lokalne społeczności w obszarze partycypacji i konsultacji społecznych. Pracuje aktywnie jako trener, facylitator oraz coach. Realizuje programy doradcze dla jednostek samorządu terytorialnego na terenie całego kraju w programach krajowych i międzynarodowych. Entuzjasta ewangelizacji cyfrowej i promotor pracy hybrydowej oraz efektywności na stanowisku pracy.
Cena szkolenia AI w promocji miast
570 zł netto* / osoba.
350 zł netto* / osoba – cena dla uczestników Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe.
15% rabatu dla miast członkowskich ZMP.
*Dla JST możliwe zwolnienie przedmiotowe zgodnie z opisem w przypisie.
Rezerwacja terminu
W przypadku zaiteresowania rezerwacją terminu szkolenia, zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 506 136 768 bądź mailowego kontakt@fundacjamiasto.pl
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania.
Zapraszamy serdecznie!