Czy zasięgi to mieszkańcy, a lajki to wyborcy? Cykliczne szkolenia Fundacji Miasto i Samorządowych Internetów

Szkolenia poświęcone są analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystania danych sieciowych do zarządzania miastem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz promocji lokalnych wydarzeń i inwestycji. Na podstawie przykładów z miast i case studies analizowane są  najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.

Zapraszamy do udziału pracowników administracji samorządowej, prezydentów i burmistrzów, a także osoby odpowiedzialne za komunikację w gminach.

Szkolenia prowadzone są przez Michała Fedorowicza, prezesa Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, eksperta w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Federowicz współpracuje zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści.

Czy dane z social media wyprzedają dane sondażowe?
Jak eliminować szum w social media?
Kiedy polubienia w social mediach nic nie znaczą?
Jak wyjść z komunikatem poza własna bańkę?
Czy zasięgi w sieci wpływają na sondaże?
Jak rozumieć sentyment w sieci?
Jak bardzo mieszkańcy ufają mediom społecznościowym?
Jak bardzo mieszkańcy kierują się sondażami wyborczymi?

Podczas szkoleń odpowiadamy na powyższe pytania i wiele innych.

Jeśli są Państwo zainteresowani zorganizowaniem szkolenia dla przedstawicieli swojej gminy lub zaplanować je wspólnie z przedstawicielami gmin ościennych, prosimy o kontakt z Łukaszem Dąbrówką, email: lukasz.dabrowka@fundacjamiasto.pl.

Zapraszamy do współpracy!

Autor

Podziel się wpisem