Czy można tworzyć kreatywne treści promocyjne o wiele szybciej, łatwiej i taniej? Poznaj tajniki pracy ze sztuczną inteligencją w promocji marki terytorialnej

Fundacja Miasto zorganizowała szkolenie online „Content + AI w praktyce – wykorzystanie sztucznej inteligencji w promocji miast”, którego celem było połączenie technologii sztucznej inteligencji (AI) z praktycznymi zastosowaniami w dziedzinie content marketingu miejskiego. W szkoleniu udział wzięli pracownicy samorządów miejskich, którzy chcieli poznać tajniki najnowszych narzędzi AI i efektywnie wykorzystać je do tworzenia oraz dystrybucji treści promocyjnych oraz informacyjnych.

W pierwszym bloku szkolenia odbyła się prezentacja wprowadzająca do narzędzi AI, takich jak ChatGPT, Google Bard i Midjourney. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z możliwościami tych narzędzi oraz dowiedzieć się, jak mogą być wykorzystane w praktyce.

Kolejny blok był poświęcony tworzeniu treści promocyjnych z wykorzystaniem AI. W tym czasie uczestnicy zdobywali wiedzę na temat wykorzystania ChatGPT do tworzenia treści zgodnych z ideą content marketingu.

Podczas sesji warsztatowej poświęconej „promptowaniu” i „karmieniu danymi”, uczestnicy praktykowali tworzenie skutecznych zapytań i „uczyli” ChatGPT generowania jakościowych treści. Była to niezwykle ważna część szkolenia, ponieważ umożliwiała uczestnikom zdobycie umiejętności personalizowania generowanych treści oraz doskonalenie ich jakości.

Dowiedź się więcej z 🎯 materiału video.

Prowadzącym szkolenie był Adam Mikołajczyk, ekspert z 20-letnim doświadczeniem w doradztwie marketingowym dla sektora publicznego i prywatnego. Jest on praktykiem wykorzystania narzędzi automatyzacji, narzędzi promocji online oraz szerokiego wachlarza rozwiązań marketingu miejsc. Część warsztatową poprowadził Łukasz Dąbrówka, ekspert Fundacji Miasto z 20-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze szkoleń, coachingu, negocjacji, mediacji i doradztwa.

Dzięki temu praktycznemu szkoleniu osoby odpowiedzialne w samorządach miejskich za promocję mogli od razu wypróbować technologię sztucznej inteligencji (AI) i wdrożyć poznane narzędzia w realnym środowisku.

Fundacja Miasto będzie kontynuować działania na rzecz propagowania wykorzystania sztucznej inteligencji w działalności samorządów. Planowane są zarówno podobne webinary szkoleniowe oswajające z tą technologią, jak i bardziej zaawansowane kursy wykorzystywania AI w innych obszarach tj. partycypacja społeczna, obsługa mieszkańców czy turystów oraz projektowanie graficzne.

Podziel się wpisem