Local Some'24 - Wrocław, 26-27 listopada
Tegoroczny Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24 odbędzie się w dniach 26-27 listopada 2024 na stadionie Tarczyński Arena Wrocław.
Local-SoMe’24 to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone komunikacji społecznej i technologicznej, stworzone z myślą o samorządach. To przestrzeń do wymiany doświadczeń, zdobycia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów i współtworzenia przyszłości komunikacji samorządowej. To także znakomita okazja do odpowiedzi na pytania nurtujące społeczność lokalną i samorządową, a także zaczerpnięcia wielu inspiracji do wykorzystania zarówno w pracy jak i w codziennym życiu.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Kongresie oraz do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach, które będą miały miejsce podczas tego wyjątkowego wydarzenia.
Jednymi z wielu tematów podczas tegorocznego Kongresu Local-SoMe’24 będą kształtowanie się przyszłości komunikacji w erze cyfrowej, zagadnienie sztucznej inteligencji, zarządzanie kryzysowe w miastach oraz inspirujące kampanie z całego świata.
Keynote speakers Local-SoMe’24
Kongres otworzą wystąpienia ekspertów, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i wyzwaniach stojących przed samorządami w obszarze komunikacji.
- O refleksji nad ewolucją komunikacji w samorządach i jej przyszłością opowie prof. Jarosław Flis w wystąpieniu „Społecznościowa rzeczywistość – ciągłość i zmiana w komunikowaniu publicznym”,
- Kamil Porembiński włamie się na profil użytkownika Facebooka, aby pokazać rosnącą potrzebę bezpieczeństwa w przestrzeni online.
- Prof. Miron Lakomy w swoim wystąpieniu „Oblicza internetowego terroryzmu” pokaże, jak terroryści radykalizują użytkowników internetu oraz co to oznacza dla szeroko pojętej dezinformacji w sieci, realizowanej także na poziomie samorządowym.
- Artur Kurasiński opowie, jak sztuczna inteligencja zmienia sposób zarządzania danymi w samorządach,
- Wojtek Kardyś podsumuje najważniejsze kampanie komunikacyjne ostatniego roku,
- Maciej Leonard Żybula w wystąpieniu „Miasto jako marka: Od koncepcji do tożsamości” nakreśli sposoby budowania marki miasta na przykładach najlepszych praktyk z obszaru samorządu i biznesu.
„Dezinformacja i hejt to dziś jedne z najpoważniejszych zagrożeń, przed którymi stają samorządy. Local-SoMe’24 to wyjątkowa przestrzeń do wymiany doświadczeń i tworzenia skutecznych strategii, które pozwalają budować odporne i świadome społeczności, skutecznie przeciwdziałając fałszywym narracjom, z którymi spotykają się samorządy”
– zaznacza Michał Fedorowicz, przewodniczący Rady Programowej Local-SoMe.
Program Local SoMe’2024
6 ścieżek tematycznych
- Content, Gmina, Miasto, Region – Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych i Internetu w promocji miast oraz regionów,
- Wyborcy, Mieszkańcy, Użytkownicy – Strategie angażowania społeczności lokalnych w procesy decyzyjne,
- Profil prywatny – Budowanie marki osobistej liderów samorządowych w mediach społecznościowych,
- Informacja albo dialog – Efektywne strategie komunikacyjne samorządów, przeciwdziałanie kryzysom i dezinformacji,
- Technologia, Transformacje – Nowoczesne technologie wspierające cyfrową transformację samorządów,
- Prawo i Bezpieczeństwo – Regulacje prawne i ochrona danych w kontekście nowych technologii.
Tematyka paneli i warsztatów została starannie dobrana, aby dostarczyć wartościowych informacji zarówno liderom odpowiedzialnym za kształtowanie strategii komunikacji miast, jak i specjalistom, którzy na co dzień tworzą kreatywne treści.
Wystąpienia
- Strategiczne inwestycje w mieście, sukces czy duży kłopot? Jak walczyć z dezinformacją?
- „Nie mamy kasy” – Jak rozmawiać z mieszkańcami o finansach miasta?
- Video w samorządach. Przekraczając granice promocji
- Wykorzystanie narzędzi do monitoringu i AI w codziennej działalności samorządów
- Szum informacyjny: Jak powódź przekształciła komunikację w kryzysie
- Przecież już po wyborach, to po co ten LinkedIn?
- Nowa ustawa medialna a samorząd. Czy czeka nas koniec prasy samorządowej?
- Green narratives: Jak tu oddychać Panie Prezydencie?
- Karate z zasięgami, precyzyjne uderzenie w kampaniach Facebook Ads
- Filtrując prawdę: Narzędzia samorządów w erze dezinformacji
Pełen program kongresu jest dostępny na localsome.pl i można go pobrać także tutaj.
Złote Lajki
Podczas wydarzenia miasta otrzymają także Złote Lajki Local-SoMe’24. Jury nagrodzi miasta i wskaże profile z najbardziej angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. Złotymi Lajkami zostaną wyróżnione także profile za najbardziej angażujące produkcje video, zdjęcia i innowacyjne kampanie samorządowe. Wręczony zostanie również Złoty Lajk Samorządowy. Analiza obejmuje okres ostatnich 12 miesięcy aktywności na różnych platformach mediów społecznościowych.
„(…) Gala Złotych Lajków to wyjątkowy moment dla miast – okazja do świętowania sukcesów zespołów miejskich, które codziennie pracują nad tym, by ich miasto było widoczne i rozpoznawalne w sieci. Jest to również inspiracja dla tych, którzy dopiero budują swoją skuteczną komunikację internetową”
– mówi Joanna Nowaczyk, zastępca dyrektora Biura ZMP ds. PR.
Rejestracja na Local Some’24
Zapraszamy do udziału w Kongresie i skorzystania z niepowtarzalnej okazji do zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów w komunikacji i technologiach cyfrowych.
- Wydarzenie jest biletowane – cena biletu podobnie jak w ubiegłym roku wynosi 999 zł brutto.
- Dla miast członkowskich Związku Miast Polskich został przygotowany specjalny kod rabatowy uprawniający do zakupu biletu z 25% zniżką w cenie 750 zł.
KOD: #MiastaZMP
Partnerzy i Patroni Local-SoMe’24
- Kongres jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety.
- Partnerami Kongresu są: Miasto Wrocław, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych, Fundacja Miasto, Instytut Rozwoju Miast i Regionów, Open Eyes Economy, Województwo Mazowieckie, J. Dauman Legal, Bees & Honey
- Patroni medialni: Rzeczpospolita, Serwis Samorządowy PAP, Portal Samorządowy, Marketing przy Kawie.
Do zobaczenia we Wrocławiu!